НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.04.2024

ОБ"ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ОКУ) "ОБЕРІГ" ЗАПРОШУЄ композиторів до співпраці з охорони авторських прав. »»»



03.04.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (березень 2024). Разом з усією нашою країною в складних умовах воєнного часу українські композитори невтомно продовжують свій шлях до перемоги. Шлях цей складний, сповнений важких втрат, про які ми завжди пам’ятаємо, але й не здаємося, завойовуючи все нові рубежі на мистецькому фронті. В березневі дні вся музична громадськість України згадувала  »»»



11.03.2024

ПРИВІТАННЯ КАРМЕЛЛІ ЦЕПКОЛЕНКО. Сердечно вітаємо нашу дорогу колегу, видатну українську композиторку, заслуженого діяча мистецтв України, професорку Кармеллу Цепколенко з визначною подією –  »»»



07.03.2024

Незважаючи на всі складнощі воєнного часу, до Правління НСКУ постійно продовжують надходити заяви від композиторів та музикознавців з проханням прийняти до лав Національної Спілки композиторів України. Нас радує ентузіазм молодих фахівців, які  »»»



03.03.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (лютий 2024). Українська сучасна музика різних жанрів у важкий військовий час продовжує виконувати свою патріотичну місію, залучаючи до скарбів національного мистецтва все ширші верстви слухачів як в Україні, так і за її межами. Вона звучить у багатьох концертних програмах на рівні з світовою класикою, що лише підкреслює її художню досконалість.  »»»



Всі новини »

ВИДАННЯ

Козаренко
Олександр Володимирович

композитор

 

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ

 

Бібліографія
основних наукових праць О. В. Козаренка

 

1. Феномен української національної музичної мови. – Львів: НТШ, 2000.

2. Кобзар – у грамзаписах// Бандура. – Торонто, 1992. – № 41-42.

3. Національна інтонаційність у композиторській творчості// Народна творчість та етнографія. – К., 1993. – № 3.

4. Пам'яті композитора// Музика. – К., 1993. – № 2.

5. Український фонозапис: час збирати каміння// Культура і життя. – К., 1994. – № 38.

6. Творчість Б. Лятошинського в контексті становлення національного музичного стилю// Матеріали Науково-теоретичної конференції до 100-річчя Б. Лятошинського. – Львів, 1995.

7. Геть від абсурду// Art line. – R., 1997. – № 7-8.

8. Українська духовна музика: спогад про майбутнє// Art line. – К., 1998. – № 1.

9. І серце одпочине// Art line. – К., 1997. – № 10-11.

10. Лідія Шутко// Art line. – К., 1998. – № 3.

11. Імені А. Кос-Анатольського// Art line. – К., 1998. – № 1.

12. Вплив поетики Т. Шевченка на формування творчого методу М. Лисенка// Праці Музикознавчої комісії НТШ. – Львів, 1996.

13. Деякі тенденції розвитку національної музичної мови в першій третині XX століття// Українське музикознавство. – К., 1998. – Вип. 28.

14. Національна музична мова в контексті постмодернізму// Наукові записки. Серія "Мистецтвознавство". – Тернопіль, 1999. – № 1.

15. Національна музична мова як фактор історичного процесу// Наукові записки Тернопільського педуніверситету. – № 2 (3). – 1999.

16. В науці у М. Скорика// М. Скорик. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – Вип. 1. – 1999.

17. Borys Latoszyfski// 11 Dni Muzyki KompozytorЧw Krakowskich. – Krakow, 1999.

18. The Role of Composers of Halychyna in the Formation of a Ukrainian National Style// Acta Universitatis. – Banska-Bystrica, 1999.

19. Семантична "гра" в музичній мові Василя Барвінського// Наукові записки Тернопільського педуніверситету. – № 1 (4). – 2000.

20. Від модернізму до постмодернізму: парадигма розвитку галицької музики XX ст.// Musica Galiciana. – RzeszЧw, 2000. – Tom 5.

21. Музична мова Б. Лятошинського в умовах стратифікації національного музично-семіотичного процесу// Українське музикознавство. – 2000. – Вип. 29.

22. Постмодерністичний акцент в музичній мові Валентина Сильвестрова// Syntagmation. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – 2000. – Вип. 2.

23. Піаніст кришталевого стилю// Олег Криштальський. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – 2000. – Вип. 3.

24. Музыкальний язык Валентина Сильвестрова как прогностическая модель украинской национальной музыкальной речи// Новое видение культуры мира в XXI веке. – Владивосток, 2000.

25. Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму// Мирослав Скорик. Науковий вісник НМАУ імені П. І. Чайковського. – 2000. Вип. 10.

26. Українська духовна музика і процес становлення національної музичної мови// Мистецтвознавство України. – Київ: Спалах, 2000.

27. Львівська філософсько-естетична школа і актуальні проблеми українського музикознавства// Musica Humana. Львів, 2003.– Вип. 1. ст. 89-102.

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

 

Контакти:

Козаренко Олександр Володимирович
вул. Грекова, 8. кв. 121
м.Львів
Україна
Тел.: +38 (032) 299-55-79