НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.10.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ. ХХХУ Міжнародний фестиваль «КИЇВ МУЗИК ФЕСТ-2024». Кожного року шанувальники музичного мистецтва з нетерпінням чекають чергового фестивалю «Київ Музик Фест», який традиційно проходить у кінці вересня – на початку жовтня. Це наймасштабніший в українському мистецькому просторі фестиваль, який, особливо у роки війни, став своєрідним, красномовним виміром стабільності та незламності національної музичної культури. Наскільки це важливо – всі могли переконатися у дні його »»»



02.09.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (серпень 2024 року). Серпень – особливий місяць для кожного українця. Адже в цьому місяці ми святкуємо наше головне свято – День Незалежності України. Незважаючи на масовані атаки та масштабні ворожі обстріли, на тривожні безсонні ночі та труднощі з енергетичним забезпеченням, ми робимо свою професіональну справу і доводимо, що українські митці  »»»



04.07.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (червень 2024). Під шаленим, злочинним натиском ворога Україна стоїть насмерть. Кожний українець на своєму місці робить максимум можливого для перемоги. Постійно долучається до цієї боротьби українська композиторська спільнота, кожний митець працює на перемогу, відстоюючи волелюбність та національну ідентичність нашої багатоскладової музичної  »»»



06.06.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (травень 2024). Українські композитори і музиканти продовжують утримувати передові мистецькі позиції на фронті боротьби за вільний розвиток і торжество національної культури. Музика, що народжується в Україні, все переможніше крокує світом, викликаючи захват у зарубіжних слухачів. Звісно, перше  »»»



02.05.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (квітень 2024). З приходом весни культурне життя завжди активізується, але в нинішньому квітні, здається, так, як ніколи. Особливо це стосується виконання музики українських сучасних композиторів різних поколінь та творчих вподобань. В нашому огляді спробуємо висвітлити хоча б деякі музичні події, що відбулися на різних концертних майданчиках України і незважаючи на складні умови воєнного часу »»»



Всі новини »

ТВОРЧИЙ ДОРОБОК

ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА)
Тамара Георгіївна


Композитор

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

 

ОСНОВНІ ТВОРИ:

  • 1982 – Дитячий цикл п’єс для фортепіано (12');
  • 1983 – «Поетичний триптих» для великого симфонічного оркестру (12');
  • 1984 – «Пісні на тексти жінок-поетес» для голосу і фортепіано (16'),
    «Абхазькі ескізи» (7');
  • 1985 – «Шість настроїв» – прелюдії для фортепіано(8'),
    Сонатина для фортепіано (3,5');
  • 1986 – «З життя клоунів» – цикл п’єс для фортепіано (6');
  • 1987 – «Ноктюрни» для струнного квартету (11'),
    «Монолог» – симфонія для великого симфонічного оркестру (16');
  • 1988 – Тріо для скрипки, альта та фортепіано «Пам’яті жертв землетрусу у Вірменії» (10'),
    «Земна вісь» – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано, сл. Сергія Бобкова (8),
    «Абхазька сюїта» для баяна або акордеона в 4-х частинах (10');
  • 1989 – «Кавказу» – хоровий концерт в 5 чаcтинах на сл. О. Пушкіна, М. Лермонтова, С. Єсєніна, Т. Табідзе, Дм. Гуліа (10'),
    Вокально-симфонічна поема «Камачич» за романом Дм. Гуліа для сопрано і великого симфонічного оркестру (12');
  • 1990 – «Листи на Колиму» на сл. Шалва Цвіжба – вокальний цикл для тенора і фортепіано (8');
  • 1991 – Concerto grosso для флейти, гобоя і струнного оркестру (8');
  • 1992 – «Квітковий шлях», сл. Владислава Ходасевича, – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано (7');
  • 1993 – «Три сонети В. Шекспіра» для баритона і фортепіано (8'),
    Ораторія «Тридцять третя сльоза України» для сопрано, баритона, хору та оркестру (19,5');
  • 1994 – «Купальська сюїта» в 4 ч для інструментального ансамблю (11'),
    «Сирітка» – обробка для народного хору a capella (4');
  • 1995 – Concerto grosso № 2 для ударних, мідних духових і фортепіано (9'),
    Вокально-симфонічний диптих на сл. Стефано Георге для сопрано, струнного оркестру і ударних (?9');
  • 1996 – Сонатина № 2 a la classic «Фантазії хлопчиська» для фортепіано (4'),
    «Підсумовуючи мовчання» сл.  Ігоря Калинця – вокальний цикл для тенора і фортепіано (9');
  • 1997 – хорова сценка «Нащо мені женитися» для баритона і хору (5');
    1997-1999 – Опера «Маруся Чурай» за романом Ліни Костенко на власне лібрето (І редакція), (120');
  • 2000 – «Кола життя» – варіації для кларнета і віолончелі (6');
  • 2001 –«Хуртовина айстр» – музично-поетичний цикл за поезією Ліни Костенко (моновистава), (?50');
    Рок-опера – містерія «Храм Прозріння» (власне лібрето, текст Сергія Коломійця) (?40');
  • 2002 – «Космічні діалоги» для ударних, мідних духових, фортепіано і синтезатора(10');
  • 2003 – «Музичне диво» – вистава-мюзикл (на власний сценарій за участю М. Бойко та Г. Чернявської) (50'),
    «Вечерняя молитва незнакомой женщины» – сл. Людмили Нестулі для хору a capella (?6');
  • 2003-2005 – ІІ редакція опери «Маруся Чурай»;
  • 2004 – «Роґнеда» – опера-сцена, текст Інни Скнарської, для сопрано, тенора, баритона і камерного оркестру (14'),
    «Пори року» – сл. Лідії Віцені вокальний цикл для сопрано, струнного оркестру і фортепіано (10');
  • 2005 – Дві вокальні сценки для тенора (баритона) і фортепіано:
    1. «Перехожий» сл.Василя Симоненка;
    2. «Бомж» сл. Сергія Коломійця (5');
    Музична вистава «Гримаси часу» (пісні),(сценарій Сергія Коломійця і Тамари Оскоменко-Парулави) (30');
    «Молитва Давида» сл.Давида Гураішвілі, укр. переклад М. Бажана та О. Мушкудіані для тенора (баритона), струнного оркестру і фортепіано (4').

    Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

     

    Контакти:

    ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА) Тамара Георгіївна
    вул. Гребінки, 24-б, кв.25
    36002, м. Полтава,
    Україна
    Тел. +38 (0532(2) 53-29-86