НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

04.07.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (червень 2024). Під шаленим, злочинним натиском ворога Україна стоїть насмерть. Кожний українець на своєму місці робить максимум можливого для перемоги. Постійно долучається до цієї боротьби українська композиторська спільнота, кожний митець працює на перемогу, відстоюючи волелюбність та національну ідентичність нашої багатоскладової музичної  »»»



06.06.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (травень 2024). Українські композитори і музиканти продовжують утримувати передові мистецькі позиції на фронті боротьби за вільний розвиток і торжество національної культури. Музика, що народжується в Україні, все переможніше крокує світом, викликаючи захват у зарубіжних слухачів. Звісно, перше  »»»



02.05.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (квітень 2024). З приходом весни культурне життя завжди активізується, але в нинішньому квітні, здається, так, як ніколи. Особливо це стосується виконання музики українських сучасних композиторів різних поколінь та творчих вподобань. В нашому огляді спробуємо висвітлити хоча б деякі музичні події, що відбулися на різних концертних майданчиках України і незважаючи на складні умови воєнного часу »»»



16.04.2024

ОБ"ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ОКУ) "ОБЕРІГ" ЗАПРОШУЄ композиторів до співпраці з охорони авторських прав. »»»



03.04.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (березень 2024). Разом з усією нашою країною в складних умовах воєнного часу українські композитори невтомно продовжують свій шлях до перемоги. Шлях цей складний, сповнений важких втрат, про які ми завжди пам’ятаємо, але й не здаємося, завойовуючи все нові рубежі на мистецькому фронті. В березневі дні вся музична громадськість України згадувала  »»»



Всі новини »

СТРОНЬКО БОРИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ



Композитор


Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія





Народився в 1970 році у м. Тульчин на Вінниччині. Початкову музичну освіту отримав у ДМШ у м. Ленінакан (нині м.Гюмрі, Арменія) та м. Кіровабад (нині м. Гянджа, Азербайджан).

Після закінчення в 1988 р. Київської середньої спеціальної музичної школи ім. М.В. Лисенка по класу теорії музики навчався як композитор у Київській державній консерваторії ім. П.І.Чайковського (1988 – 1993 рр.) в класі проф. Ю.Я. Іщенка.  

У 1997 році завершує навчання в аспірантурі при НМАУ ім. П.І. Чайковського.
У 2003 р. захищає дисертацію «Статус буттєвого часу в музиці» (науковий керівник проф. В.Г. Москаленко ), здобувши науковий ступінь кандидата мистецтвознавства. Працює викладачем у НМАУ ім. П.І.Чайковського та КІМ ім. Р.М.Глієра.

У творчості переважає камерна музика. Характерні пошуки в різних стилях, техніках, притаманних не тільки українській, європейській, але й східній музичній культурі - від бароко та класицизму до новацій ХХ століття, фольклору, джазу. Відкритість різним стилістичним світам, трактування своєї творчості як одного з кроків у напрямку загальномузичного синтезу, ставлення до авангарду як до однієї зі сталих традицій, а не єдино вірного мистецького шляху – визначальні естетичні позиції.

Особливий підхід виявляє композитор у трактуванні певних жанрів. Так, у симфоніях (№ 2, дещо менше - у № 3 ) відчутне прагнення до синтезу принципів європейського симфонічного мислення з принципами індійської раги та близьосхідного мугаму: тривале занурення в один лад, рух «углиб стану» як мета розвитку. У Другій симфонії («Благословіння печалі») цей синтез здійснено на основі слов’янських фольклорних інтонацій. Частково втілено задум особливих серій творів: 1) серія вокальних творів на вірші різних країн і часів ( з них уже написано цикли на вірші старовинних китайських та корейських, українських, російських, грузинських, давньогрецьких поетів ); 2) серія дуетних п’єс для однакових інструментів («Прозорі нитки» для 2-х флейт, «Сільські плітки» для 2-х гобоїв, «Дерева майже нерухомі» для 2-х кларнетів).

Серед особливостей музичної мови - використання різних ладогармонічних прийомів: тональності, частіше - вільної атональності, в останнє десятиріччя - модальності, включаючи особливі неоктавні лади. У ряді останніх творів використовується специфічна техніка «спотворених відображень» як особливого принципу організації фактури і розвитку музичної думки («Примхливе ехо» для фортепіано і клавесина, «Подібності» для 2-х кларнетів»). 



Додаткова інформація:

http://www.myspace.com/boryslav_stronko
http://www.youtube.com/user/boryslav70




Контакти:


Стронько Борислав Юрійович

вул. Світлицького,30/20, кв.128
Київ-215
Україна


Тел.: [044]434-45-24, 
 моб. 096-309-37-33

E-mail: bstronko@yandex.ru
            bstronko@bigmir.net