НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.10.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ. ХХХУ Міжнародний фестиваль «КИЇВ МУЗИК ФЕСТ-2024». Кожного року шанувальники музичного мистецтва з нетерпінням чекають чергового фестивалю «Київ Музик Фест», який традиційно проходить у кінці вересня – на початку жовтня. Це наймасштабніший в українському мистецькому просторі фестиваль, який, особливо у роки війни, став своєрідним, красномовним виміром стабільності та незламності національної музичної культури. Наскільки це важливо – всі могли переконатися у дні його »»»



02.09.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (серпень 2024 року). Серпень – особливий місяць для кожного українця. Адже в цьому місяці ми святкуємо наше головне свято – День Незалежності України. Незважаючи на масовані атаки та масштабні ворожі обстріли, на тривожні безсонні ночі та труднощі з енергетичним забезпеченням, ми робимо свою професіональну справу і доводимо, що українські митці  »»»



04.07.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (червень 2024). Під шаленим, злочинним натиском ворога Україна стоїть насмерть. Кожний українець на своєму місці робить максимум можливого для перемоги. Постійно долучається до цієї боротьби українська композиторська спільнота, кожний митець працює на перемогу, відстоюючи волелюбність та національну ідентичність нашої багатоскладової музичної  »»»



06.06.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (травень 2024). Українські композитори і музиканти продовжують утримувати передові мистецькі позиції на фронті боротьби за вільний розвиток і торжество національної культури. Музика, що народжується в Україні, все переможніше крокує світом, викликаючи захват у зарубіжних слухачів. Звісно, перше  »»»



02.05.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (квітень 2024). З приходом весни культурне життя завжди активізується, але в нинішньому квітні, здається, так, як ніколи. Особливо це стосується виконання музики українських сучасних композиторів різних поколінь та творчих вподобань. В нашому огляді спробуємо висвітлити хоча б деякі музичні події, що відбулися на різних концертних майданчиках України і незважаючи на складні умови воєнного часу »»»



Всі новини »

ВИДАННЯ

Козаренко
Олександр Володимирович

композитор

 

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

ДРУКОВАНІ ВИДАННЯ

 

Бібліографія
основних наукових праць О. В. Козаренка

 

1. Феномен української національної музичної мови. – Львів: НТШ, 2000.

2. Кобзар – у грамзаписах// Бандура. – Торонто, 1992. – № 41-42.

3. Національна інтонаційність у композиторській творчості// Народна творчість та етнографія. – К., 1993. – № 3.

4. Пам'яті композитора// Музика. – К., 1993. – № 2.

5. Український фонозапис: час збирати каміння// Культура і життя. – К., 1994. – № 38.

6. Творчість Б. Лятошинського в контексті становлення національного музичного стилю// Матеріали Науково-теоретичної конференції до 100-річчя Б. Лятошинського. – Львів, 1995.

7. Геть від абсурду// Art line. – R., 1997. – № 7-8.

8. Українська духовна музика: спогад про майбутнє// Art line. – К., 1998. – № 1.

9. І серце одпочине// Art line. – К., 1997. – № 10-11.

10. Лідія Шутко// Art line. – К., 1998. – № 3.

11. Імені А. Кос-Анатольського// Art line. – К., 1998. – № 1.

12. Вплив поетики Т. Шевченка на формування творчого методу М. Лисенка// Праці Музикознавчої комісії НТШ. – Львів, 1996.

13. Деякі тенденції розвитку національної музичної мови в першій третині XX століття// Українське музикознавство. – К., 1998. – Вип. 28.

14. Національна музична мова в контексті постмодернізму// Наукові записки. Серія "Мистецтвознавство". – Тернопіль, 1999. – № 1.

15. Національна музична мова як фактор історичного процесу// Наукові записки Тернопільського педуніверситету. – № 2 (3). – 1999.

16. В науці у М. Скорика// М. Скорик. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – Вип. 1. – 1999.

17. Borys Latoszyfski// 11 Dni Muzyki KompozytorЧw Krakowskich. – Krakow, 1999.

18. The Role of Composers of Halychyna in the Formation of a Ukrainian National Style// Acta Universitatis. – Banska-Bystrica, 1999.

19. Семантична "гра" в музичній мові Василя Барвінського// Наукові записки Тернопільського педуніверситету. – № 1 (4). – 2000.

20. Від модернізму до постмодернізму: парадигма розвитку галицької музики XX ст.// Musica Galiciana. – RzeszЧw, 2000. – Tom 5.

21. Музична мова Б. Лятошинського в умовах стратифікації національного музично-семіотичного процесу// Українське музикознавство. – 2000. – Вип. 29.

22. Постмодерністичний акцент в музичній мові Валентина Сильвестрова// Syntagmation. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – 2000. – Вип. 2.

23. Піаніст кришталевого стилю// Олег Криштальський. Наукові збірки ЛДМА ім. М. Лисенка. – 2000. – Вип. 3.

24. Музыкальний язык Валентина Сильвестрова как прогностическая модель украинской национальной музыкальной речи// Новое видение культуры мира в XXI веке. – Владивосток, 2000.

25. Творчість М. Скорика в контексті постмодернізму// Мирослав Скорик. Науковий вісник НМАУ імені П. І. Чайковського. – 2000. Вип. 10.

26. Українська духовна музика і процес становлення національної музичної мови// Мистецтвознавство України. – Київ: Спалах, 2000.

27. Львівська філософсько-естетична школа і актуальні проблеми українського музикознавства// Musica Humana. Львів, 2003.– Вип. 1. ст. 89-102.

Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія

 

Контакти:

Козаренко Олександр Володимирович
вул. Грекова, 8. кв. 121
м.Львів
Україна
Тел.: +38 (032) 299-55-79