ТВОРЧИЙ ДОРОБОК
БЕЗБОРОДЬКО
Олег Анатолійович
Композитор
Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) |Видання | Дискографія
Творчий доробок
Оркестрова музика:
1. "Шлях до Канева" для симфонічного оркестра (версія камерного твору), (2017)
2. Symphony of Desires (Симфонія бажань, 2006) for large orchestra (для великого оркестру) 20'
3. Tale of Kings (Казка королів) after the painting by M.Ciurlionis (2003, 2007) for string orchestra (для струнного оркестру) 15'
4. Fanfares and Fugue (Фанфари і фуга) (2003, 2008) for wind orchestra (для духового оркестру) 5' comissioned by National Academic Symphonic Band of Ukraine
Концерти:
1. "Concerto Luminoso" для скрипки, віолончелі та струнного оркестру (2017)
2. Фантазія "Динамо" для флейти та струнного оркестру (2017)
3. Concerto for flute and chamber orchestra "in memory of my father" (2013) 20'
4. Konzertstueck for solo clarinet and 10 instruments (2012) 7' 30
5. Concerto for violin and wind orchestra (2011) 20'
6. Concerto grosso ma non molto (2010) for violin, bassoon and string orchestra in 3 movements (для скрипки, фагота і струнного оркестру) 11'
7. "Oy ty divchyno..." ("Ой ти дівчино...") (2006) Caprice on a song by Kos-Anatolsky (Каприс для скрипки у супроводі симфонічного оркестру за піснею А. Кос-Анатольского, до 150-річчя від дня народження Івана Франка)
8. Cossack Beyond The Danube Fantasie (2005) for solo violin and large (string) orchestra after the opera by S.Gulak-Artemovsky («Концертна фантазія на теми з опери С. Гулака-Артемовського "Запорожець за Дунаєм"» для скрипки у супроводі симфонічного (або струнного) оркестру)
9. Carmen Paraphrase (Парафраз на теми з опери Ж.Бізе "Кармен") (2004) for flute, violin and chamber orchestra (для флейти, скрипки і камерного оркестру) 7'
10. Skin of Marsyas (Шкіра Марсія) (2003) for flute, harp and chamber orchestra (для флейти, арфи і камерного оркестру) 16'
11. Skriabin Variations (Варіації на Прелюдію О.Скрябіна) (2002) for violin solo and chamber orchestra (для скрипки і камерного оркестру) 12'
Камерна музика:
1. The Way To Kaniv (Шлях до Канева) (2014) for violin and piano (для скрипки та фортепіано) 7'30''
2. Follia Ruthenica (2014) for violin solo (для скрипки соло) 6'
3. Lion's Breath (Дихання Лева) (2012) for flute, clarinet, violin, cello and piano (для флейти, кларнета, скрипки, віолончелі та фортепіано) 8'
4. Lion's Dream (Сон Лева) (2012) for flute and piano (для флейти і фортепіано) 5'
5. The snow maiden fantasie on the N. Rimsky-Korsakov opera (2011) for solo viola and russian folk instruments ensemble 15' (Фантазія на теми із опери Н. Римского-Корсакова "Снігуронька" для альта і ансамблю російських народних інструментів)
6. Lantern (Фонар) after the painting by K. Lyashev (2011) 1-st version for violin, double-bass and piano; 2-nd version for string quartet 6’ (1-а версія для скрипки, контрабаса і фортепіано; 2-а версія для струнного квартету)
7. Chopin and I (Шопен і Я) (2010) for the Chopin's Prelude op. 28 # 24 and ensemble (Прелюдії Ф.Шопена op. 28 # 24 і ансамбля) 2'20'' written at the request of ensemble "Nostri Temporis" for the project "Chopin: transcriptions of our time" (написано для проекта ансамбля "Nostri Temporis" "Шопен: транскрипції нашого часу")
8. Russian Divertissement on Themes by M.Musorgsky, N.Rimsky-Korsakov and P.Tchaikovsky (2010) for solo piano and russian folk instruments ensemble 6' (Російський дивертисмент на теми М. Мусоргського, М. Римского-Корсакова і П. Чайковского для фортепіано і ансамблю російських народних інструментів)
9. Musica pura (2010) happening for ensemble of any number of participants, of undetermined duration (хеппенінг для ансамблю будь-якого складу, невизначеної тривалості)
10. Zub' (Зуб) (2009) for flute solo (для флейти соло) 4'
11. Mignonettes et Poemettes de Notre Temps (Міньонетти і поеметти нашого часу) for ensemble Nostri Temporis (fl, ob, bcl, bn, hn, vn, vl, vc, cb, pn) 6'
12. ...to love - not to love... (...любити - не любити...) (2009) a musical fortune-telling for eight Kievites on a song by Igor Shamo and not only that (музичне ворожіння для восьми киян на пісні Ігоря Шамо і не тільки) 8'
13. KOMMO? in memory of Bogodar Kotorovych (пам’яті Богодара Которовича) (2009) for violin solo (для скрипки соло) 5'
14. A Coming-of-Age Lullaby (Колискова повноліття) (2009) for violin and piano (для скрипки і фортепіано) 9' 30''
15. Ars naturalis (2008) for flute, clarinet, violin, cello and pianо (для флейти, кларнета, скрипки, віолончелі і фортепіано) 15' comissioned
16. Emptiness (пустота) (2007) for violin and viola (для скрипки і альта) 8'
17. Trio for violin, cello and piano (2004) 15'
18. Smerekuvannya (Смерекування) (2004) for viola and piano (also versions for clarinet & piano; violin & piano; flute, violin & piano) 3'
19. Sohrepad (Sternschnuppen) (Falling Stars) (Зорепад) (2003) for mandolin solo (для мандоліни соло) 5'
20. Two Displaced Desires (Два витіснені бажання) (2002) for two flutes (для двух флейт) 6'
Хорова, вокальна музика:
1. "Bitcoin Beat" для октету (з факультативним читцем) (2018)
2. "Пісня про Київ" для сопрано, баса, хору та симфонічного оркестру (2017)
3. Two songs on poems by M. Tsvetaeva (Дві пісні на вірші М. Цвєтаєвої) (2014) for soprano and chamber orchestra (для сопрано і камерного оркестру) 11'
4. A Little Elegy (Маленька елегія) (2010) on a poem by I. Severyanin for male vocal sextet (на слова І. Северянина для чоловічого секстету) 3'
5. Porcelain Pavilion (Порцеляновий Павільйон) (2002-2003) for mixed choir a capella on texts by N. Gumilev (для змішаного хору a capella на вірші М. Гумільова) 7'30''
6. A Cradle Song (Колискова) (2002) for soprano and piano on a poem by K. Kvitnitskaya (для сопрано і фортепіано на вірші К. Квітницької) 3'30''
7. Обробки колядок для голосу з оркестром.
Музика для фортепіано та клавіш:
1. Intermezzo (Інтермецо) (2011) for solo piano 7'
2. Mignonettes et Poemettes de Notre Temps (Міньонети і поеметти нашого часу) for piano 4 hands (для фортепиано в 4 руки) 6'30''
3. Carpe Diem (2009) for one piano 5 hands (для одного фортепіано в 5 рук) 7'
4. One Mom, Forty Dads (Одна мамка, сорок дідиків) (2006) for solo piano 1'
5. Le Tombeau d’un Amour (2006) for solo harpsichord or piano 7'
6. Five Bagatelles (П’ять багателей) (2002) for solo piano 7' 30''
7. Three Displaced Desires (Три витіснені бажання) (2001-2003) for solo piano 7' 30''
«Легка», театральна музика:
1. Are You Gonna Love Me Tomorrow (from "DYNAMO" musical). Words by Paul Thorson
2. Nothing Hurts More Than Love (from "DYNAMO" musical). Words by Paul Thorson
3. Save A Dream (from "DYNAMO" musical). Words by Paul Thorson
Наукові публікації та навчально-методичні праці О. Безбородька:
1. К вопросу о национальном генезисе стилевых особенностей артикуляции в фортепианных произведениях венских классиков / О. А. Безбородько // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2004. - Вип. 37. - С. 222-232.
2. «Русские» фуги И. С. Баха / О. А. Безбородько // Науковий вісник Національної музичної академії України ім. П. І. Чайковського : Художня цілісність як феномен музичної творчості та виконавства. – К., 2005. – Вип. 48. – С. 225–232.
3. Особенности и эволюция певучей трактовки клавишных инструментов от И. С. Баха к романтикам / О. А. Безбородько // Київське музикознавство : Культурологія та мистецтвознавство. – К., 2005. – Вип. 18. – С. 211–221.
4. Значение и роль вербальной парадигмы в психологии, эстетике и практике музыкального творчества и образования / О. А. Безбородько // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : Естетика і практика мистецької освіти. – К., 2008. – Вип. 74. –С. 89–103.
5. Драматургический потенциал музыкального понятия / О. А. Безбородько // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського : Музична драматургія: теорія і практика. – К., 2012. – Вип. 103. – С. 31–39.
6. Основные направления вербально-музыкальной компаративистики / О. А. Безбородько // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. – Харків : 2012. – № 8. – С. 136–140.
7. Музыкальное произношение и артикуляция как композиторские средства выразительности / О. А. Безбородько // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. Мистецтвознавство. Архитектура. - 2012. - Вип. 15. - С. 102-106.
8. Музична естетика нового часу про вплив рідної мови на національну музику / О. А. Безбородько // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2013. - Вип. 1. - С. 148-151.
9. Педаль sostenuto и ее роль в организации фортепианной фактуры / О. А. Безбородько // Механізми новації у музичній творчості : Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського. – К. : 2013. – № 108. – С. 72–81.
10. Всесвітньо невідомий композитор / О. А. Безбородько // Науковий вісник Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського. - 2014. - Вип. 112. - С. 157-170.
11. Музична естетика нового часу про вплив рідної мови на національну музику / О. А. Безбородько // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2016. - Вип. 1.
12. Новаторське застосування правої (демферної) педалі в сучасній фортепіанній музиці / О. А. Безбородько // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. -К: 2017. - № 3. - С. 89-94
13. Методика викладання гри на фортепіано / О. А. Безбородько // Київ : НМАУ, 2017. – 39 c.
14. Теми для самостійної роботи студентів з фахової дисципліни «Методика навчання гри на фортепіано» / О. А. Безбородько // Київ : НМАУ, 2017. – 14 c.
15. Соната-балада № 2 op. 18 Бориса Лятошинського в класі спеціального фортепіано / О. А. Безбородько // Київ : НМАУ, 2017. – 29 c.
Упорядкування О. Безбородьком нотних видань:
1. Борис Лятошинський. Твори для фортепіано / Твори для фортепіано / О. Безбородько, упоряд. / Б. Лятошинський. – К. : Музична Україна, 2016. – 132 c.
Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) |Видання | Дискографія
Контакти:
БЕЗБОРОДЬКО
Олег Анатолійович
+38 (097) 557 01 33 моб.
Е-mail: olegbezborodko@gmail.com