ТВОРЧИЙ ДОРОБОК
ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА)
Тамара Георгіївна
Композитор
Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія
ОСНОВНІ ТВОРИ:
- 1982 – Дитячий цикл п’єс для фортепіано (12');
- 1983 – «Поетичний триптих» для великого симфонічного оркестру (12');
- 1984 – «Пісні на тексти жінок-поетес» для голосу і фортепіано (16'),
«Абхазькі ескізи» (7'); - 1985 – «Шість настроїв» – прелюдії для фортепіано(8'),
Сонатина для фортепіано (3,5'); - 1986 – «З життя клоунів» – цикл п’єс для фортепіано (6');
- 1987 – «Ноктюрни» для струнного квартету (11'),
«Монолог» – симфонія для великого симфонічного оркестру (16'); - 1988 – Тріо для скрипки, альта та фортепіано «Пам’яті жертв землетрусу у Вірменії» (10'),
«Земна вісь» – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано, сл. Сергія Бобкова (8),
«Абхазька сюїта» для баяна або акордеона в 4-х частинах (10'); - 1989 – «Кавказу» – хоровий концерт в 5 чаcтинах на сл. О. Пушкіна, М. Лермонтова, С. Єсєніна, Т. Табідзе, Дм. Гуліа (10'),
Вокально-симфонічна поема «Камачич» за романом Дм. Гуліа для сопрано і великого симфонічного оркестру (12'); - 1990 – «Листи на Колиму» на сл. Шалва Цвіжба – вокальний цикл для тенора і фортепіано (8');
- 1991 – Concerto grosso для флейти, гобоя і струнного оркестру (8');
- 1992 – «Квітковий шлях», сл. Владислава Ходасевича, – вокальний цикл для меццо-сопрано і фортепіано (7');
- 1993 – «Три сонети В. Шекспіра» для баритона і фортепіано (8'),
Ораторія «Тридцять третя сльоза України» для сопрано, баритона, хору та оркестру (19,5'); - 1994 – «Купальська сюїта» в 4 ч для інструментального ансамблю (11'),
«Сирітка» – обробка для народного хору a capella (4'); - 1995 – Concerto grosso № 2 для ударних, мідних духових і фортепіано (9'),
Вокально-симфонічний диптих на сл. Стефано Георге для сопрано, струнного оркестру і ударних (?9'); - 1996 – Сонатина № 2 a la classic «Фантазії хлопчиська» для фортепіано (4'),
«Підсумовуючи мовчання» сл. Ігоря Калинця – вокальний цикл для тенора і фортепіано (9'); - 1997 – хорова сценка «Нащо мені женитися» для баритона і хору (5');
1997-1999 – Опера «Маруся Чурай» за романом Ліни Костенко на власне лібрето (І редакція), (120'); - 2000 – «Кола життя» – варіації для кларнета і віолончелі (6');
- 2001 –«Хуртовина айстр» – музично-поетичний цикл за поезією Ліни Костенко (моновистава), (?50');
Рок-опера – містерія «Храм Прозріння» (власне лібрето, текст Сергія Коломійця) (?40'); - 2002 – «Космічні діалоги» для ударних, мідних духових, фортепіано і синтезатора(10');
- 2003 – «Музичне диво» – вистава-мюзикл (на власний сценарій за участю М. Бойко та Г. Чернявської) (50'),
«Вечерняя молитва незнакомой женщины» – сл. Людмили Нестулі для хору a capella (?6'); - 2003-2005 – ІІ редакція опери «Маруся Чурай»;
- 2004 – «Роґнеда» – опера-сцена, текст Інни Скнарської, для сопрано, тенора, баритона і камерного оркестру (14'),
«Пори року» – сл. Лідії Віцені вокальний цикл для сопрано, струнного оркестру і фортепіано (10'); - 2005 – Дві вокальні сценки для тенора (баритона) і фортепіано:
1. «Перехожий» сл.Василя Симоненка;
2. «Бомж» сл. Сергія Коломійця (5');
Музична вистава «Гримаси часу» (пісні),(сценарій Сергія Коломійця і Тамари Оскоменко-Парулави) (30');
«Молитва Давида» сл.Давида Гураішвілі, укр. переклад М. Бажана та О. Мушкудіані для тенора (баритона), струнного оркестру і фортепіано (4').Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія
Контакти:
ПАРУЛАВА (ОСКОМЕНКО-ПАРУЛАВА) Тамара Георгіївна
вул. Гребінки, 24-б, кв.25
36002, м. Полтава,
Україна
Тел. +38 (0532(2) 53-29-86