НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.10.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ. ХХХУ Міжнародний фестиваль «КИЇВ МУЗИК ФЕСТ-2024». Кожного року шанувальники музичного мистецтва з нетерпінням чекають чергового фестивалю «Київ Музик Фест», який традиційно проходить у кінці вересня – на початку жовтня. Це наймасштабніший в українському мистецькому просторі фестиваль, який, особливо у роки війни, став своєрідним, красномовним виміром стабільності та незламності національної музичної культури. Наскільки це важливо – всі могли переконатися у дні його »»»



02.09.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (серпень 2024 року). Серпень – особливий місяць для кожного українця. Адже в цьому місяці ми святкуємо наше головне свято – День Незалежності України. Незважаючи на масовані атаки та масштабні ворожі обстріли, на тривожні безсонні ночі та труднощі з енергетичним забезпеченням, ми робимо свою професіональну справу і доводимо, що українські митці  »»»



04.07.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (червень 2024). Під шаленим, злочинним натиском ворога Україна стоїть насмерть. Кожний українець на своєму місці робить максимум можливого для перемоги. Постійно долучається до цієї боротьби українська композиторська спільнота, кожний митець працює на перемогу, відстоюючи волелюбність та національну ідентичність нашої багатоскладової музичної  »»»



06.06.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (травень 2024). Українські композитори і музиканти продовжують утримувати передові мистецькі позиції на фронті боротьби за вільний розвиток і торжество національної культури. Музика, що народжується в Україні, все переможніше крокує світом, викликаючи захват у зарубіжних слухачів. Звісно, перше  »»»



02.05.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (квітень 2024). З приходом весни культурне життя завжди активізується, але в нинішньому квітні, здається, так, як ніколи. Особливо це стосується виконання музики українських сучасних композиторів різних поколінь та творчих вподобань. В нашому огляді спробуємо висвітлити хоча б деякі музичні події, що відбулися на різних концертних майданчиках України і незважаючи на складні умови воєнного часу »»»



Всі новини »

ЩИТОВА СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА

Музикознавець

Народилась 19. 08. 1957 р. у м. Дніпропетровську. Навчалася на відділі теорії музики в Дніпропетровському музичному училищі ім. М. І. Глінки. У 1984 закінчила музикознавчий факультет Одеської Національної консерваторії ім. А. Нежданової.

 З 1976 працює в Дніпропетровському музичному училищі ім. М.Глінки викладачем музично-теоретичних дисциплін і музичної літератури на відділі "Теорія музики"; з 1992 - куратор відділу "Теорія музики", зав. кабінетом світової музичної літератури.

Член Національної Спілки композиторів України з 2002 р. З 2003- член правління Дніпропетровської регіональної організації НСКУ, редактор щорічної наукової збірки "Музикознавство Дніпропетровщини". Здобувач наукового ступеню кандидата мистецтвознавства Одеської Національної музичної академії ім. А. Нежданової на кафедрі теорії музики та композиції.

З 2004 - викладач музично-теоретичних дисциплін музичного факультету Харківського державного університету мистецтв ім. І. Котляревського у м. Дніпропетровську.

 

Музикознавчі праці

  • Монографія Камерна творчість дніпропетровських композиторів порубіжжя тисячоліть. -Дніпропетровськ: сам вид., 2002. - 5 др. арк.
  • Камерна творчість В. Кафарової, Музичний фольклор  Дніпропетровщини  //Музикознавство Дніпропетровщини,  вип. 1. - 2002. - 0, 5 др. арк.
  • Камерно-інструментальні твори дніпропетровців на межі ХХ-ХІ ст. Вокальний доробок дніпропетровців //Музикознавство Дніпропетровщини, вип. 2. - Дніпропетровськ, 2002. - 0, 5 др. арк.
  • Розвиток традицій А. Штогаренка в творчості В. Мартинюк (до 100-річчя від дня народження А. Штогаренка) //Музикознавство Дніпропетровщини, вип. 3.- Дніпропетровськ, 2003. - 0, 5 др. арк.
  • Від романтизму до експресіонізму в вокальних циклах Г. Малера, //Музикознавство Дніпропетровщини, вип. 4, 2004. - 1 др. арк.
  • Постмодернізм в сучасній українській музиці //Образотворче мистецтво, дизайн та культурознавство в ХХІ ст. Тенденції та перспективи розвитку. Тези доповідей регіональної наукової конференції. - Дніпропетровськ, 2003. - 2 с.
  • Вивчення творчості місцевих композиторів у курсі української музичної літератури //Педагогічні пошуки в галузі мистецької освіти в Україні. Традиції, сучасність, перспективи. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Луганськ, 2003.- 3 с.
  • Самостійна робота в курсі світової музичної літератури як фактор інтенсифікації навчального процесу в музичному училищі //Сучасні проблеми музично-теоретичної педагогіки. - Дніпропетровськ, 2005. -
    0, 5 др. арк.
  • Статті про композиторів В. Мартинюк, В. Кафарову, Є. Толмачова //Творчі портрети композиторів Дніпропетровщини, 2003. - 0,5 др. арк.
  • Програма з світової музичної літератури для студентів музичних училищ. - Київ, 1994. - 0, 5 др. арк.
  • Дніпропетровська композиторська організація: минуле і сьогодення //Культура та цивілізація. Схід та Захід. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції. - Одеса, 2004. - 2 с.
  • Національні традиції в контексті розвитку сучасної української музики рубежу ХХ - ХХІ ст. (на прикладі Дніпропетровщини) //Трансформація музичної освіти: культура і сучасність. Тези міжнародного семінару - конференції, присвяченого пам'яті С.Орфеєва. - Одеса, 2004. - 2 с.
  • Дніпропетровське музичне училище ім. М. І. Глінки //Матеріали ІІІ міжнародної конференції. Динаміка наукових досліджень "2004". Том 6. Музика та життя. - Дніпропетровськ: Наука і освіта, 2004. - 3 с.
  • Фольклорність, народність і сучасність в творчості дніпропетровських композиторів //Трансформація музичної освіти: культура і сучасність. Тези міжнародного семінару - конференції, присвяченого пам'яті С. Орфеєва. - Одеса, 2005. - 2 с.
  • Становлення професійної музичної культури на Катеринославщині в період останньої чверті ХІХ ст. //Культура та цивілізація. Схід та Захід. Тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. - Одеса, 2005. - 2 с.
  • Симфонічна творчість дніпропетровських композиторів на порубіжжі тисячоліть //Музикознавча думка Дніпропетровщини. - Дніпропетровськ, 2005. - 1 др. арк.
  • Гетерогенність та адитивність в період становлення професійної музичної культури Катеринослава - Дніпропетровська //Музичне мистецтво і культура. Науковий вісник. Вип. 6, книга 1. - Одеса: Друк, 2005. - 1 др. арк.
  • Хорова та камерна музика Дніпропетровщини на порубіжжі ХХ - ХХІ століть //Українське музикознавство, вип. 38. - К.: Музична Україна. - 1 др. арк.
  • Постмодерністські тенденції на зламі двох епох на прикладі камерно-інструментальної творчості дніпропетровських композиторів //В. С. Косенко і культурно-мистецькі традиції Волині - Житомирщини. - Житомир: Видання Марини Косенко, 2005. - 0, 5 др. арк.
  • Історія гармонічних стилів в курсі гармонії: еволюція пізньоромантичної гармонії і зародження експресіонізму //Педагогічні пошуки в галузі мистецької освіти в Україні. Традиції, сучасність, перспективи. Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Луганськ, 2005. - 3 с.

 

Контакти:
Світлана Щитова
ж/м Парус будинок 3, кв. 13
49018, м. Дніпропетровськ - 18
Тел.:(056) 773 - 09 - 61