НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.10.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ. ХХХУ Міжнародний фестиваль «КИЇВ МУЗИК ФЕСТ-2024». Кожного року шанувальники музичного мистецтва з нетерпінням чекають чергового фестивалю «Київ Музик Фест», який традиційно проходить у кінці вересня – на початку жовтня. Це наймасштабніший в українському мистецькому просторі фестиваль, який, особливо у роки війни, став своєрідним, красномовним виміром стабільності та незламності національної музичної культури. Наскільки це важливо – всі могли переконатися у дні його »»»



02.09.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (серпень 2024 року). Серпень – особливий місяць для кожного українця. Адже в цьому місяці ми святкуємо наше головне свято – День Незалежності України. Незважаючи на масовані атаки та масштабні ворожі обстріли, на тривожні безсонні ночі та труднощі з енергетичним забезпеченням, ми робимо свою професіональну справу і доводимо, що українські митці  »»»



04.07.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (червень 2024). Під шаленим, злочинним натиском ворога Україна стоїть насмерть. Кожний українець на своєму місці робить максимум можливого для перемоги. Постійно долучається до цієї боротьби українська композиторська спільнота, кожний митець працює на перемогу, відстоюючи волелюбність та національну ідентичність нашої багатоскладової музичної  »»»



06.06.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (травень 2024). Українські композитори і музиканти продовжують утримувати передові мистецькі позиції на фронті боротьби за вільний розвиток і торжество національної культури. Музика, що народжується в Україні, все переможніше крокує світом, викликаючи захват у зарубіжних слухачів. Звісно, перше  »»»



02.05.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (квітень 2024). З приходом весни культурне життя завжди активізується, але в нинішньому квітні, здається, так, як ніколи. Особливо це стосується виконання музики українських сучасних композиторів різних поколінь та творчих вподобань. В нашому огляді спробуємо висвітлити хоча б деякі музичні події, що відбулися на різних концертних майданчиках України і незважаючи на складні умови воєнного часу »»»



Всі новини »

НОВИНИ

03.10.2008

 


Щоденник Фестивалю


Щорічне свято академічної музики України - „КИЇВ МУЗИК ФЕСТ - 2008” - наближається до кінця. Завершуються всі його проекти. Зокрема, один із них – „Музичні діалоги” провів останній з трьох запланованих діалогів. Він був присвячений музиці України та Японії. Вперше Україна познайомилася з творчістю японських композиторів.
У Національній музичній академії прозвучали опуси Рюічі Горікоші, Ютаки Такагаші, Шін Сато. Це виявилася високопрофесійна творчість добре навчених у традиціях європейського авангарду, втім у притаманному національній культурі сприйнятті.
Українську сторону представляли твори Олега Безбородька, Алли Загайкевич і Сергія Пілютикова.
Спільно з Мирославом Скориком  С.Пілютиков є автором цього проекту. Музичний діалог України з Японією став можливим  завдяки запрошенню цих двох українських композиторів до Японії. Сподіваємося на продовження цього діалогу.
На фестиваль прибули гості з Японії – композитори Рбічі Горікоші, Шін Сато. Окремо слід відзначити колектив Ансамблю нової музики "Рикошет” (художній керівник С.Пілютиков), який вже кілька років презентує високе виконавське мистецтво нової музики.
 
Концерт „Київська камерата представляє...” представив сучасних українських композиторів: Кармеллу Цепколенко, Богдану Фроляк, Ганну Гаврилець, Михайла Чембержі і Золтана Алмаші. Концерт перетворився на своєрідний парад яскравих особистостей, кожний з яких має власний творчий портрет, і кожний з яких щоразу дивує новим.
Саме так сприймалася Камерна симфонія №4 „Десять перетворень у ніщо” К.Цепколенко, в якій напружено звучала філософська концепція буття. Вкотре зачарувала музика надзвичайно обдарованої Б.Фроляк: щоразу її новий твір є відкриттям! Глибоким сучасним переосмисленням давнього піснеспіву вразила Г.Гаврилець. Нові контури творчості окреслюються у Концерті для флейти та струнних талановитого композитора і виконавця З.Алмаші: на Фестивалі відбулося його прем’єрне виконання. 

Паралельно з „Музичним діалогом” у переповненому залі Національної філармонії відбувалися „Симфонічні паралелі”, в яких Державний естрадно-симфонічний оркестр під орудою Наталі Пономарчук виконував твори українських композиторів Лесі Дичко, Євгена Станковича, Левка Колодуба, Миколи Стецюна, Юлії Гомельської, а також класика ХХ ст. Альфреда Шнітке.

З приємністю відзначимо: концерти відбуваються в заповнених залах, сприйняття слухачами доброзичливе і завжди тепле. Цьому завдячуємо самій музиці та якості виконання. Маємо, отже, справжню високу культуру, яка може конкурувати на будь-яких мистецьких майданчиках Європи. 

                                                 
                                                                              Прес-центр фестивалю