НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

02.04.2018

Нещодавно Національна Спілка композиторів України одержала від члена нашої Спілки в Канаді Анатолія ЖИТКЕВИЧА нові розвідки, пов"язані з музичною культурою української діаспори і її видатними особистостями. Серед »»»



03.03.2018

ПРОПОНУЄМО ТРИ ІНТЕРВ"Ю студентів-музикознавців Національної Академії музики ім.П.І.Чайковського з українськими композиторами різних поколінь, художнього світосприйняття та »»»



20.02.2018

ПРЕМ"ЄРА В ДНІПРІ. 10 лютого 2018 року в залі Дніпропетровської академії музики ім. М. Глінки відбулась прем’єра кантати Валентини Мартинюк «Ішов козак долиною» на теми козацьких пісень Дніпропетровщини для солістів »»»



27.01.2018

У Концертній залі Національної Спілки композиторів України 23 січня 2018 р. відбулося перше планове засідання Правління НСКУ в цьому році. Було підведено підсумки багатогранної діяльності Національної Спілки композиторів України та її регіональних організацій за 2017 рік. Голова Спілки І.В.Щербаков та Відповідальний секретар НСКУ Т.С.Невінчана проінформували про основні мистецькі »»»



13.12.2017

ЮВІЛЕЙ ОДЕСЬКОЇ КОМПОЗИТОРСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ. Наприкінці року (4-7 грудня 2017 р.) музичне життя Одеси ознаменувалося визначною подією не лише міського, а й всеукраїнського значення. Адже виповнилося 80 років одному з найстарших композиторських утворень України – Одеській організації Національної Спілки композиторів України. Історично на базі трьох потужних організацій – Харківської, Київської та Одеської – протягом 1932-37 років виникла Спілка композиторів України, що поступово охопила своєю діяльністю »»»



Всі новини »

СТРОНЬКО БОРИСЛАВ ЮРІЙОВИЧ



Композитор


Преса, відгуки | Творчий доробок | Твори МР3 (фрагменти) | Видання | Дискографія





Народився в 1970 році у м. Тульчин на Вінниччині. Початкову музичну освіту отримав у ДМШ у м. Ленінакан (нині м.Гюмрі, Арменія) та м. Кіровабад (нині м. Гянджа, Азербайджан).

Після закінчення в 1988 р. Київської середньої спеціальної музичної школи ім. М.В. Лисенка по класу теорії музики навчався як композитор у Київській державній консерваторії ім. П.І.Чайковського (1988 – 1993 рр.) в класі проф. Ю.Я. Іщенка.  

У 1997 році завершує навчання в аспірантурі при НМАУ ім. П.І. Чайковського.
У 2003 р. захищає дисертацію «Статус буттєвого часу в музиці» (науковий керівник проф. В.Г. Москаленко ), здобувши науковий ступінь кандидата мистецтвознавства. Працює викладачем у НМАУ ім. П.І.Чайковського та КІМ ім. Р.М.Глієра.

У творчості переважає камерна музика. Характерні пошуки в різних стилях, техніках, притаманних не тільки українській, європейській, але й східній музичній культурі - від бароко та класицизму до новацій ХХ століття, фольклору, джазу. Відкритість різним стилістичним світам, трактування своєї творчості як одного з кроків у напрямку загальномузичного синтезу, ставлення до авангарду як до однієї зі сталих традицій, а не єдино вірного мистецького шляху – визначальні естетичні позиції.

Особливий підхід виявляє композитор у трактуванні певних жанрів. Так, у симфоніях (№ 2, дещо менше - у № 3 ) відчутне прагнення до синтезу принципів європейського симфонічного мислення з принципами індійської раги та близьосхідного мугаму: тривале занурення в один лад, рух «углиб стану» як мета розвитку. У Другій симфонії («Благословіння печалі») цей синтез здійснено на основі слов’янських фольклорних інтонацій. Частково втілено задум особливих серій творів: 1) серія вокальних творів на вірші різних країн і часів ( з них уже написано цикли на вірші старовинних китайських та корейських, українських, російських, грузинських, давньогрецьких поетів ); 2) серія дуетних п’єс для однакових інструментів («Прозорі нитки» для 2-х флейт, «Сільські плітки» для 2-х гобоїв, «Дерева майже нерухомі» для 2-х кларнетів).

Серед особливостей музичної мови - використання різних ладогармонічних прийомів: тональності, частіше - вільної атональності, в останнє десятиріччя - модальності, включаючи особливі неоктавні лади. У ряді останніх творів використовується специфічна техніка «спотворених відображень» як особливого принципу організації фактури і розвитку музичної думки («Примхливе ехо» для фортепіано і клавесина, «Подібності» для 2-х кларнетів»). 



Додаткова інформація:

http://www.myspace.com/boryslav_stronko
http://www.youtube.com/user/boryslav70




Контакти:


Стронько Борислав Юрійович

вул. Світлицького,30/20, кв.128
Київ-215
Україна


Тел.: [044]434-45-24, 
 моб. 096-309-37-33

E-mail: bstronko@yandex.ru
            bstronko@bigmir.net