НАЦІОНАЛЬНА СПІЛКА КОМПОЗИТОРІВ УКРАЇНИ

Новини

16.04.2024

ОБ"ЄДНАННЯ КОЛЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ (ОКУ) "ОБЕРІГ" ЗАПРОШУЄ композиторів до співпраці з охорони авторських прав. »»»



03.04.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (березень 2024). Разом з усією нашою країною в складних умовах воєнного часу українські композитори невтомно продовжують свій шлях до перемоги. Шлях цей складний, сповнений важких втрат, про які ми завжди пам’ятаємо, але й не здаємося, завойовуючи все нові рубежі на мистецькому фронті. В березневі дні вся музична громадськість України згадувала  »»»



11.03.2024

ПРИВІТАННЯ КАРМЕЛЛІ ЦЕПКОЛЕНКО. Сердечно вітаємо нашу дорогу колегу, видатну українську композиторку, заслуженого діяча мистецтв України, професорку Кармеллу Цепколенко з визначною подією –  »»»



07.03.2024

Незважаючи на всі складнощі воєнного часу, до Правління НСКУ постійно продовжують надходити заяви від композиторів та музикознавців з проханням прийняти до лав Національної Спілки композиторів України. Нас радує ентузіазм молодих фахівців, які  »»»



03.03.2024

УКРАЇНСЬКІ КОМПОЗИТОРИ НА КУЛЬТУРНОМУ ФРОНТІ (лютий 2024). Українська сучасна музика різних жанрів у важкий військовий час продовжує виконувати свою патріотичну місію, залучаючи до скарбів національного мистецтва все ширші верстви слухачів як в Україні, так і за її межами. Вона звучить у багатьох концертних програмах на рівні з світовою класикою, що лише підкреслює її художню досконалість.  »»»



Всі новини »

НОВИНИ

22.10.2017


Поздоровляємо  музикознавця Юдкіна-Ріпуна Ігоря Миколайовича   з отриманням  Всеукраїнської премії з музикознавства

PRIMUS  INTER  PARES - 2017 за книгу

              «Aphoristic Foundations of Dramatic and Lyrical Poetry”

 

Дослідження Ігоря Юдкіна-Ріпуна – одне з найяскравіших і, без перебільшення, унікальних явищ в українському музикознавстві. Воно є не тільки фундаментальним дослідженням обраного предмету, але й текстом, що формує тенденції розвитку вітчизняної науки, визначає вектори наукового пошуку на десятиріччя.

Сміливість автора – у безпрецедентному розширенні об’єкта музикознавчої науки за рахунок нівелювання традиційних кордонів між науками: відтак, вербальний матеріал, новаторськи проаналізований музикознавцем, входить до сфери уваги культурологічно орієнтованого інтермедіального музикознавства. Водночас висновки, яких доходить автор і які збагачують не тільки музичну науку, але й суміжні гуманітарні галузі, насамперед, літературознавство, могли бути здобуті тільки музикознавцем, що позбавлений уніфікуючих мислення та шляхи наукового пошуку фахових шор. Нарешті, алгоритми аналізу та нові способи думання про нібито відомі об’єкти, запропоновані дослідником, вже у найближчій перспективі стануть інструментарієм сучасного вченого-гуманітарія.  Найгрунтовніші відкриття, як відомо, здійснюються сьогодні на перетині наук – і робота І. Юдкіна-Ріпуна – красномовне підтвердження цьому.

 

Додатковим бонусом цього інноваційного дослідження є те, що воно написано англійською мовою – отже, має всі передумови для того, щоб якнайшвидше стати здобутком світової гуманітаристики, утвердивши науковий пріоритет українського музикознавства.